Run je advertentiecampagne op onze twee nieuwe ledschermen
Hoera! Led-Ad mocht in september twee nieuwe kanjers verwelkomen in zijn aanbod: twee gloednieuwe schermen van 320 cm breed en 192 centimeter hoog. Led-Ad legt de lat altijd een beetje hoger dan de concurrentie. Zo ook weer met deze twee nieuwe blikvangers.
De nieuwe ledschermen van Led-Ad: esthetische top
De schermen hebben een zwart kader. Dat ziet er sober, elegant en stijlvol uit. Bovendien zijn de aanhangwagens gepoederlakt. Daarmee ziet de totaalinstallatie er een pak gedistingeerder uit dan de gebruikelijke rudimentaire aanhangwagens van gegalvaniseerd staal. Dat komt koel en industrieel over. Hup, zomaar even neergepoot.
Bij Led-Ad kiezen we ervoor om de installatie ongemerkt te laten opgaan in het decor, zodat de boodschap op het scherm alle aandacht krijgt. Een aanpak die we overigens ook huldigen voor onze vroegere ledschermen.
We proberen opvallend onopvallend te zijn met alles rond het scherm.
De nieuwe ledschermen onderscheiden zich op het vlak van beeldkwaliteit
De pixel pitch (de afstand tussen de leds) van onze nieuwe visuele vrienden bedraagt 4,44 mm. Hoe kleiner de pixel pitch, hoe scherper het beeld, luidt de regel. Bij een pixel pitch van 4,44 mm heb je 225 pixels per lopende meter of 50.725 pixels per vierkante meter. Als we dat in resolutie uitdrukken, spreken we over 720 pixels breed bij 432 pixels hoog.
Leuk snufje: de nieuwe ledschermen zijn uitgerust met een lichtsensor die de helderheid van het scherm aanpast aan het omgevingslicht. Zo is het scherm altijd optimaal leesbaar en kan er nooit verblinding ontstaan.
Wat is het verschil met andere of eerdere ledschermen?
Veel ledschermen die gebruikt worden in de advertisingbranche hebben een pixel pitch van 10 mm. Dat is 100 pixels per meter of 10.000 pixels per vierkante meter. Zelf hadden we al ledschermen van 6 mm in ons aanbod. Die tonen 166 pixels per meter of 27.776 pixels per vierkante meter. Met deze twee nieuwe ledschermen maken we nog een serieuze sprong voorwaarts op het vlak van beeldkwaliteit.
Je reclame laten schitteren op onze nieuwe ledschermen?
De nieuwe ledschermen kunnen ingezet worden voor publiciteitscampagnes, aankondigingen, voorstellingen van nieuwe producten, live cameracaptatie en tv op groot scherm. Interesse? Neem contact op met Stijn Roosemont op +32 485 65 76 61, mail naar contact@led-ad.be of stel je vraag via het formulier.